بازدید این صفحه: 990
بخش نورولوژی مردان

بخش نورولوژی مردان بیمارستان سینا تهران

بخش نورولوژی مردان بیمارستان سینا تهران

به گزارش بخش نورولوژی مردان بیمارستان سینا: در این بخش بیماران ، باتشخیص های GB ، MG ، MS ، Stroke ،HTLV1 ، ICH، TIA ، SAH ، CVA ، دوربینی و تاری دید و انواع پلژی همی و پارالژی بستری می گردند.
پس از ادمیت بیماران به طور اکتیو از درمانگاه یا به طور امثدانی ،دستیاران بخش بانظارت مستقیم اساتید خود ،بیماران را manage کردهو بهترین درمان رابرای بیمارن ارائه می نماید.
از این پس سایر کارها با بخش پرستاری است از قبیل:
A- آزمایشات روتین نورولوژی و گرافی های مربوطه + برای همه ی بیماران با هر تشخیص
B- یکسری آزمایشات تخصصی که نباید به نوع بیماری باید در خارج بیمارستان انجام می گیرد+ هماهنگی با واحد MRI ، CTS ، اسکن پروفیوژن ، CT آنژیو مغزی
C- برای بیماران MS ، دوبینی و تارهای دید واز این قبیل بیماران در ابتدا تزریق پالس قبیل پرونزیولون در ۵ نبت شروعمیشود که بسته به صلاحدید پزشکان و حال عمومی بیمار، ممکن است هر پالس فاصله بین ۳-۱ ماه به طور متوسط ۴-۲ بار تکرار می شود.و سپس در صورت تکرار حملات و بهبود آن صلاحدید پزشکان ، تزریق نوانترون هر۳ ماه یک بار آن هم ۶-۴ بار ممکن است تکرار شود.
و باز در صورت عدم پاسخگویی مناسب در حال حاضر نوع دیگری از شیمی درمانی به صورت ترکیب سیکلوفسفاید و مسنا (MESNA) و یابدون KETREL انجام می پذیرد.
البته بنا به گفته داروسازان ظاهرا نسل جدیدی از دارو برای درمان قطعی MS در خارج از کشور بر بازار وارد شده که البته هنوز در ایران جهت مصرف، به تصویب قطعی پزشکان نرسیده و در حال حاضر در بیمارستان سینا استفاده نمی شود.

به گزارش بخش نورولوژی مردان بیمارستان سینا: جناب آقای دکتر معتمدی:متخصص داخلی مغز و اعصاب و در تشنج وEEG، رئیس بخش ن-م، روز های حضور در بخش: دوشنبه ها و پنج شنبه ها، درمانگاه: چهارشنبه ها به صورت یک هفته در میان
جناب آقای دکتر قینی: متخصص داخلی مغز و اعصاب، فلوشیپ NCV و EEG ، درمانگاه روزهای شنبه
سرکار خانم دکتر تقاء: متخصص داخلی مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد، درمانگاه، روزهای چهارشنبه هر هفته به صورت یک درمیان
جناب آقای دکتر صحرائیان: متخصص داخلی مغز و اعصاب و فلوشیپ درMS، درمانگاه روزهای دوشنبه
جناب دکتر آقای عظیمی: متخصص داخلی مغز و اعصاب، درمانگاه روز های یکشنبه
لازم به ذکر است در ایام هفته کلاس های آموزشی اساتید برای دستیاران بخش و استیجرها به صورت دوره ای صورت میگیرد و در روزهای یکشنبه هر هفته Grand Round یا معرفی بیماران است. بدین صورت که اساتید مختلف در شهرهای متعدد، بیماران را ویزیت نموده و اگر در تشخیص و روش درمان آنها شک و شبهه ای داشته باشند، با معرفی بیماران به اساتید بخش صرفا در روزهای یکشنبه و به شور گذاشتنی علائم بیمار، به تشخیص قطعی در مورد بیمار مربوطه می رساند.

 

 

بیمارستان سینا تهران

 

بخش نورولوژی مردان

بخش نورولوژی مردان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *